اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4

ساخت وبلاگ

پلی وینیل کلراید (PVC) نمونه ای از پلاستیک کاربردی و یکی از با ارزش ترین محصولات صنعت پتروشیمی تلقی می شود. در حال حاضر بیش از 50 درصد پی وی سی ها در در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارند. علت محبوبیت استفاده از آن ها در ساخت و ساز به دلیل ارزان بودن و استفاده آسان (قابلیت سرهم بندی کردن) از آن است.از دیگر اسامی این محصول: اتیلن کلرو پلیمر، کلرواتین همو پلیمر، کلرواتیلن همو پلیمر، وینیل کلراید پلیمر می باشد.

به طور کلی دو گروه اصلی از رزین های پی وی سی در بازار موحود هستند:

رزین های سوسپانسیونی هموپلیمری: این ماده به صورت پودری سفید رنگ 90 درصد بازار را به خود اختصاص می دهد. این ماده را می توانید به صورت رزین های انعطاف پذیر و انعطاف ناپذیر مورد استفاده قرار داد.

رزین های پراکنشی

پلی وینیل کلراید؛ جز پلاستیک های خشک با فرمول شیمیاییn(C2H3CL)به عنوان یک جایگزین عالی در مواد ساختمان سازی مانند چوب، سفال و سیمان شده شناخته شده است. اما دارای معایبی مانند ایجاد خطر برای محیط زیست و انسان است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

مزایای پلی وینیل کلراید
پلی کلرو اتیلن؛ از طریق فرایند ترکیب نفت خام و گاز کلر به وجود می آید که به آن فرایند پلیمریزاسیون می گویند. این ماده ارزشمند دارای مزایا و خواص فوق العاده ای است که شامل :

  • داشتن انعطاف پذیری بالا به دلیل افزودن مقادیر مختلف نرم کننده
  • مناسب بودن قیمت و ارزان بودن
  • داشتن مقاومت در برابر هوازدگی و شرایط نا مساعد جوی
  • داشتن مقاومت بالا در برابر آب، محلول های آبی و مواد شیمیایی
  • داشتن پایداری ابعادی مناسب
  • داشتن مقاومت کششی بالا
  • داشتن چگالی بالا

معایب پی وی سی (pvc)

  • داشتن تحمل گرمایی پایین
  • تحت تاثیر قرار گرفتن حلال های قوی مانند هیدرو کربن های آروماتیک، حلال های کلردار شده و استرها
  • تولید هیدروکلریک اسید به دلیل تخریب حراراتی پلیمر
  • لکه دار و رنگی شدن به دلیل ترکیبات گوگردی
  • داشتن دانسیته بالا
  • ایجاد بخار های سمی در زمان سوختن و ذوب شدن
  • روش های شکل دادن به پلی وینیل کلراید

روش های مختلفی برای شکل دادن به پی وی سی وجود دارد مانند قالب گیری به روش تزریقی، اکستروژن و حرارتی بعضی از نمونه های ان است. در ادامه یه شیوه های متداول آن اشاره کرده ایم.

دستگاه های فرم دادن: دارای یک یا چندی پیچ مته ای گردان می باشد.
دستگاه های ژلیفیکاسیون: نوعی از ماشین های تهیه ورقه هستند.
کلندر: برای تهیه ورقه های طویل از این روش استفاده می شود. در این مدل کائوچو و ترموپلاستیک های رزین نرم شده را بین دو یا چند سیلندر عبور می دهند.
شکل دهی در فشار کم: در این روش قالب گیری به وسیله فشار و انژکسیون بسیار سریع و در تهیه اشیا قالب گیری شده در ابعاد کم و متوسط صورت می گیرد.
مخلوط کن های پودری: از طریق این مخلوط کننده ها مواد مختلف را با یکدیگر ترکیب می کنند. برای مخلوط کردن پایدار کننده ها، روان کننده ها، پیگمنت ها و … توجه کرد زیرا امکان به وجود آمدن اشکالات عملی می باشد.
کاربرد های پلی وینیل کلراید (pvc)
امروزه به دلیل مناسب بودن قیمت پلی وینیل کلراید و دیگر مزایای آن می توان از این ماده در صنایع مختلف استفاده کرد.در ادامه به کاربرد های و موارد مصرف آن اشاره می کنیم.

ساختمان سازی: دیوارپوش ها، اتصالات، لوله ها، لوله های سیم پیچ باریک، پنجره و درب ها.
وسایل و لوازم ورزشی: اشباب بازی ها و کفش های ورزشی.
لوازم خانگی: چمدان، کفش، رومیزی، نوارچسب و برچسب، جلد کتاب ها، کارت های اعتباری و کیف دستی.
صنایع بسته بندی
صنایع پزشکی
خودروسازی: پارچه رویی صندلی ها، قالب های بخش های بدنه، پانل های درب داشبورد.
سازه های ساختمانی: عایق و پوشش دهی سیم، نوار الکتریکی، جعبه ها و پوشش های بیرونی.
خرید پلی وینیل کلراید
پی وی سی یکی از پرمصرف ترین ترموپلاستیک تجاری است که به دلیل کابرد بالا در انواع گونه های مختلف در بازار وجود دارند. شرکت ایران کایسا به عنوان یکی ازتامین کنندگان بزرگ مواد پلیمری و برای تولید کننده های پلی وینیل کلراید شناخته شده است. شما می توانید انواع محصولات پلیمری را به صورت اینترنتی از این مجموعه خریداری کنید.

منبع این مطلب: پلی وینیل کلراید (PVC) شرکت پلیمر کایسا https://irankaisa.com/پلیمرهای-معمولی/پلی-وینیل-کلراید-pvc/

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 494 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1400 ساعت: 20:34

قاب کیس های کامپیوتر

خرید قاب کیس: کیس یکی از قطعات و لوازم مهم کامپیوتر است. کیس، در واقع یک باکس یا جعبه است که منبع تغذیه، فن و مادربرد و قطعات روی آن مثل CPU، هارد، رم یا غیره را در آن می گذاریم. انواع کیس های مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند و به شما کمک می کنند تا بتوانید کار هایی که دارید را راحت تر انجام دهید.

بعضی از کیس ها با قابلیت هایی مانند، پورت های مختلف در جلو، قابلیت مدیریت و داشتن فضای چندین دی وی دی رایتر (DVD Writer)، دکمه های خاموش (Power)، ری استارت (Restart)، اسلیپ (Sleep) و غیره، کمک می کنند تا برخی از کار ها را راحت تر انجام دهیم. ویکی پدیا نیز راجع به قاب کیس ها اینچنین گفته است:

محفظه رایانه یا کیس رایانه یا کابینت رایانه یا قاب رایانه یا جعبه رایانه یا پوسته رایانه (به انگلیسی: Computer Case) یا واحد سامانه (به انگلیسی: System Unit) یا کیس یا کازِه جعبه‌ای فلزی است که با اجزای رایانه همچون مادربورد، دیسک سخت، کارت گرافیک و… پر می‌شود و وظیفه نگه‌داری و کنار هم نگاه‌داشتن و همچنین خنک‌سازی این قطعات را دارد.

قیمت قاب کیس

همانطور که گفتیم قاب کیس یکی از مهم ترین بخش های کامپیوتر است که گاها افراد خود کیس را کامپیوتر می نامند. قیمت کیس های مختلف، می تواند بالا باشد و شما نیاز به یک منبع مطمئن برای خرید انواع و اقسام کیس ها و قاب کیس دارید. شما میتوانید در گلکسی پیکسل، به روز ترین قیمت برای قاب کیس های کامپیوتر را ببینید و بهترین و با کیفیت ترین کیس ها را با مناسب ترین قیمت خریداری فرمایید.

انواع قاب کیس

انواع قاب کیس

قاب کیس خانگی

این نوع از کیس ها که به آنها مینی کیس نیز گفته می شود یکی از حالت های معمولی قاب کیس هستند که به آن قاب کیس خانگی گفته می شود و شما می توانید در بازار پیدا کنید و خریداری کنید. این نوع از کیس ها، معمولا یک دکمه power و restart دارند و معمولا یک جای دی وی دی رایتر و دو پورت  USB در جلو دارند.

ویژگی های این کسی ها عبارتند از:

  • قیمت پایین نسبت به باقی قاب های کیس
  • وین سبک و قابل حمل
  • قابلیت ارتقا
  • طول عمر زیاد
  • پشتیبانی از تمامی سیستم عامل ها
قاب کیس اداری

کیس های اداری نیز نوع دیگر از دسته کیس ها هستند که تقریبا شبیه به کیس های خانگی هستند با این تفاوت که ممکن است بسته با کاربردی که شرکت از آنها می خواهد، چندین DVD Writer یا پورت USB بیشتر دارند که در برخی از کارها بیشتر به کار می آید. شما می توانید در صورتی که نیاز دارید، قاب کیس اداری برای خود خریداری کنید.

قاب کیس گیمینگ

کیس های گیمینگ نیز نوع دیگری از کیس ها هستند که کاربرد های فراوانی برای گیمر ها دارند. قاب کیس های گیمینگ به پورت های USB 3.1 یا USB 3.0 مجهز هستند که اتصالات بهتری به بقیه تجهیزات داشته باشند و همچنین از سیستم های واتر کولینگ، یا سیستم ها پیشرفته دیگری برای خنک کردن سیستم استفاده می شود. معمولا از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا تر از باقی مدل های قاب کیس هستند. برخی از کیس های گیمینگ با طرح های جالب و غیر معمولی خودشان، گیمر های بسیاری را به خود جذب می کند.

برخی از بهترین کیس های گیمینگ که با طراحی بینظیر خود طرفداران بسیاری زیادی را جذاب خود کرده اند عبارتند از:

  • Cooler Master Cosmos C700P
  • Corsair Carbide 275R
  • Lian-Li PC-011 Dynamic
نمایشگر ویدیوقاب کیس گرین

یکی از پرطرفدار ترین انواع کیس ها که به تازگی طراحی شده اند و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند و افراد زیادی نیز این قاب های کیس را دوست دارند، کیس های گرین است. قاب کیس گرین، قاب های کیسی هستند که با استاندارد خاصی تولید می شوند و کمترین آسیب ممکن به محیط زیست را دارا می باشند. در حال حاضر بسیاری از حامیان محیط زیست که به سیستم نیاز دارند، خرید قاب کیس های گرین را به خرید کیس های معمولی ترجیح می دهند.

 

اهمیت کیس های کامپیوتر

کیس کامپیوتر که معمولا از نظر افراد خود کامپیوتر قلمداد می شوند، یکی از مهم ترین بخش های سخت افزاری کامپیوتر است. اما فکر می کنید، چرا کیس کامپیوتر انقدر اهمیت دارد. دلیل اول اهمیت قاب کیس های کامپیوتر این است که به کمک آنها می توانید تمامی سخت افزار هایی که می خواهیم را در آن می گذاریم. این باعث میشود که ظاهر کار تا حد بسیار زیادی حفظ شود و همچنین حمل آن را نیز بسیار راحت تر می کند.

دلیل دوم اهمیت قاب کیس این است که منافظ آن اگر به درستی طراحی شده باشند، می توانند در خنک ماندن کامپیوتر و قطعات آن تاثیر گذار باشند تا بتوانید راحت تر و با مشکل کمتری، به کار خود رسیدگی کنید. دلیل سوم اهمیت آنها نیز، زیبا بودنشان است. همانطور که در ویدیو قاب های کیس گیمینگ مشاهده کردید، قاب کیس با طرح های بسیار متنوعی طراحی می شود.

همچنین یک کیس کامپیوتر کوچک می تواند همه قطعات را در خود جای دهد و همچنین جای بسیار کمی را نیز اشغال کند که این موضوع می تواند برای بسیاری از افراد، مخصوصا افراد در شرکت ها و اداره ها کاربرد فراوان داشته باشد.

 

خرید قاب کیس

اگر قصد خرید قاب کیس از هر نوع مختلفی را دارید؛ می توانید انواع و اقسام قاب کیس از قبیل کیس های اداری، خونگی یا گیمینگ را در گلکسی پیکسل خریداری کنید. شما با انجام دادن خرید قاب کسی خود به صورت اینترنتی در گلکسی پیکسل؛ مرجع خرید انواع و اقسام تجهیزات کامپیوتر با قیمتی مناسب و گارانتی تضمینی، صاحب یک کیس با کیفیت شده اید و در هزینه ها و وقت زیادی نیز صرفه جویی کرده اید.

منبع مطلب: خرید قاب کیس کامپیوتر گلکسی پیکسل

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 432 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 21:18

مانیتور کامپیوتر؛ مهم ترین سخت افزار یک کامپیوتر و اصلی ترین خروجی یک کامپیوتر است، کاربرد مانیتور ها نشان دادن اطلاعات و فرآیند های داخل رایانه می باشد. کاربر بواسطه عملکرد هایی که خود با موس و کیبورد در درون کامپیوتر ایجاد می کند اطلاعات و فرآیند های صورت گرفته را در مانیتور میتواند مشاهده نماید. در نمایشگر های مدرن امروزی به طور معمول صفحه نمایش از صفحه کریستال مایع نازکی تشکیل می شود، و نسبت به مانیتور های قدیمی کامپیوتر پیشرفت بسیاری داشته است.

وب سایت معتبر ویکی پدیا درباره مانیتور های کامپیوتر اینچنین گفته است:

نمایشگر رایانه یا مانیتور کامپیوتر (به انگلیسی: Computer monitor) یک دستگاه نمایش و خروجی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. نمایشگر توسط کابل به آداپتور تصویری متصل می‌شود.

نمایشگر یا صفحه نمایش، صفحه نمایش الکترونیکی تصویری برای رایانه است. یک نمایشگر شامل: صفحه نمایش، دستگاه مدار و یک محفظه است. دستگاه صفحه نمایش در نمایشگر مدرن به‌طور معمول یک ترانزیستور فیلم صفحه نمایش کریستال مایع نازک، صفحه نازک است. درحالیکه مانیتورهای قدیمی تر از یک لوله اشعه کاتد به عنوان عمق اندازهٔ صفحه نمایش استفاده می‌شده‌است.

خرید مانیتور ارزان

انواع مانیتور کامپیوتر
مانیتور کامپیوتر معمولا با چند مشخصه معلوم انتخاب می گردند. کیفیت و سایز نمایشگر. کیفیت نمایشگر ها باز هم با توجه به افزایش روز افزون تولیدات شرکت های تولید کننده مانیتور کامپیوتر به چندین دسته و رزولوشن مختللف تقسیم می شوند. مانیتور های ارائه شده در فروشگاه گلکسی پیکسل از کیفیت های مختلف از کیفیت متوسط و پایه گرفته تا کیفیت های بالا را شامل می گردند. مانیتور ها کامپیوتری که در فروشگاه اینترنتی گلکسی پیکسل galexypixel.com ارائه می شوند در سه دسته بندی مانیتور اداری، مانیتور خانگی و گیمینگ می باشند.

مانیتور اداری
مانیتور های اداری همانگونه که از اسمشان مشخص است انواعی از مانیتور ها می باشند که توسط ادارات، سازمان ها و شرکت ها به کار گرفته می شوند. اینگونه مانیتور ها معمولا از مانیتور های معمولی یا خانگی قیمت بالاتری میتوانند داشته باشند، اما از مانیتور های گیمینگ معمولا قیمت پایینتری دارند. استفاده از مانیتور های دیگر برای مکان هایی مانند ادارات و شرکت ها و سازمان ها به دلیل داشتن امکانات و ویژگی هایی که برای اینگونه کاربرد ها استفاده ندارند مقرون به صرف نمی باشد و ادارات اقدام به تهیه مانیتور کامپیوتر اداری می کنند.

مانیتور خانگی
استفاده از مانیتور های خانگی کامپیوتر در خانه ها و فضاهای شخصی معمولا با هدف رفع نیاز استفاده خانگی، برای خانواده ها یا بصورت شخصی در خانه صورت می گیرد. قیمت مانیتور های خانگی بصورت معمول از مانیتور های گیمینگ به مراتب پایینتر میباشد، نسبت به مانیتور های اداری اما تقریبا در یک سطح قرار می گیرند و دیگر با توجه به نوع امکاناتی که بر روی هر مانیتور کامپیوتر نصب است این قیمت ها تعیین می گردند.

مانیتور گیمینگ
گیمر ها معمولا همیشه از قطعات و سخت افزارهای خاصی استفاده می کنند، از گرافیک و پردازنده های خاص گرفته تا مانیتور گیمینگ، اینگونه مانیتور ها همانگونه که مشخص است برای استفاده گیمر ها و استریمر ها تولید و عرضه شده اند، کیفیت و امکانات اینگونه مانیتور ها معمولا از سایز مانیتور های معمول بالاتر می باشند. بیشتر مانیتور های گیمینگ از کیفیت های FHD  و 4K و بیشتر استفاده می کنند. سایز مانیتور های گیمینگ هم بصورت معمول کمی بزرگتر از مانیتور های دیگر استفاده می شوند.

منبع: برگرفته از صفحه خرید مانیتور کامپیوتر از گلکسی پیکسل

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 494 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1400 ساعت: 23:09

قرعه کشی اینستاگرامی یکی از بهترین روش های جذب و جلب فالوور و ممبر برای پیج های اینستاگرام است، پیج های اینستاگرام برای برگزاری این مسابقات معمولا جایزه مناسبی را می گذارند و هدیه می دهند، بطور مثال یک گوشی موبایل یا یک هدفون برند جایزه معمول پیج های اینستاگرامی است که مسابقه و قرعه کشی اینستاگرام برگزار می کنند.

حال دیگر با وجود برگزاری گسترده مسابقات اینستاگرام تعداد زیادی از کاربران برایشان سوالاتی مطرح می شود همچون اینکه : چگونه در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم؟ ، چگونه میتوانیم در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم؟ و بسیاری سوالات مربوط دیگر. حالا ما در این مقاله در بلاگ روبومیکس قصد داریم به این سوال شما پاسخ دهیم به شما کمک کنیم تا در قرعه کشی اینستاگرام برنده شوید.

چگونه در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم؟ ( روش های قرعه کشی اینستاگرام )
مسابقات اینستاگرامی معمولا به چند روش مختلف برگزار می شوند که در ادامه این مقاله در بلاگ روبومیکس به معرفی روش های مختلف برگزاری مسابقه اینستاگرامی می پردازیم و برایتان توضیح و شرح می دهیم که مدل هر مسابقه به چه صورت است و چگونه می توان در مسابقه اینستا برنده شد؟

instagaram-lottery

ایده پردازی قرعه کشی اینستاگرامی
یکی از مهم ترین مراحلی که پیج های اینستا برای برگزاری مسابقه اینستاگرام خود دارند طراحی مدل مسابقه یا ایده پردازی برای برگزاری مسابقه است، در مرحله طراحی مسابقه و ایده پردازی برگزار کننده مسابقه تمام تلاش خود را می کند که یک مسابقه با کیفیت بالا و بازده خوب برای پیج خود تهیه کند، بطور مثال مشخص می کند که کامنت یا منشنی که باید کاربران و دنبال کنندگان برای پست مسابقه بگذارند به چه صورت و چه تعدادی باشد.

انتخاب روش برگزاری قرعه کشی و مسابقه
در این مرحله از آماده سازی مسابقه اینستاگرام ادمین پیج ها یک نوع روش را بین انواع روش های برگزاری مسابقه و قرعه کشی در پیج اینستاگرام خود انتخاب می کنند و بر اساس آن طراحی مسابقه را نیز ادامه می دهند.

مسابقه اینستاگرامیدر ادامه این مقاله به چند روش نمونه مسابقه اینستاگرامی اشاره، و برای هریک توضیح می دهیم که چگونه میتوان در این مسابقه برنده شد.

مسابقه لایک و کامنت
یکی از بهترین و ساده ترین روش های مسابقه اینستاگرامی که میتوانید برگزار کنید با روش قرعه کشی میان لایک ها و کامنت های یک یا چند پست است، در این روش و این نوع مسابقه شما هم به نرخ تعامل کاربران با پیجتان کمک بسزایی کرده اید و هم جذب فالوور بالایی خواهید داشت. برای برگزاری این نوع مسابقه البته نیازمند یک ایده خوب و با ارتباط به پیج تان دارید تا به صورت یک پست به اجرا بگذارید و از مخاطبانتان بخواهید تا در کامنت ها به سوال شما پاسخ دهند.

instagram-contests

روش برنده شدن در مسابقه لایک و کامنت
روش برگزاری این مسابقه را در بالاتر توضیح دادیم، حالا چگونه در مسابقه لایک و کامنت برنده شویم؟ برنده شدن در این مسابقه بسیار ساده است. باید پاسخ درست سوالات را سعی کنید تا آنجایی که می شود درست داده و منتظر برگزاری قرعه کشی توسط پیج شوید

قرعه کشی بر اساس استوری
یکی دیگر از روش های جذاب برگزاری قرعه کشی اینستاگرامی استفاده از استوری و گزینه پرسش سوالات است. در این نوع مسابقه ادمین پیج یک سری سوالات را از کاربران مختلف خواهد پرسید و در پایان زمان مسابقه (مثلا 12 یا 24 ساعت) برنده را مشخص می کنند.

برگزاری مسابقه اینستاگرامی با سوالات استوری

روش برنده شدن در قرعه کشی بر اساس استوری
در این مسابقه شما می توانید با دادن پاسخ های بیشتر و درست تر به تمامی سوالات چند گزینه ای شانس برنده شدن خود را بالاتر ببرید، چرا نمی شود از روشی استفاده کرد که حتما برنده شویم؟

پاسخ این سوال هم این است که شما که اطلاع ندارید که چند نفر دیگر مثل شما عزم خود را جزم کرده اند که حتما برنده این مسابقه باشند و به تمامی سوالات با دقت بالا پاسخ می دهند، بنابر این با استفاده از این روش ها تنها شما میتوانید شانس برنده شدن خود را بالاتر ببرید و اصل موضوع هم همین است که شانس برنده شدن تان را بصورت مداوم افزایش دهید.

قرعه کشی بر اساس منشن (تگ) و فالوکردن همزمان
یکی دیگر از روش هایی که صفحه های اینستاگرام برای برگزاری مسابقه استفاده می کنند استفاده از این روش است که به این صورت کاربران باید همزمان دوستان و آشنایان خود را منشن یا تگ کنند سپس شرط مسابقه را “فالوکردن پیج” اعلام می کنند. در این صورت کاربران و شرکت کنندگان ترغیب می شوند که افرادی که منشن یا تگ کرده اند را مجاب یا تشویف کنند تا پیج اینستا را فالوو کنند.

برنده شدن در قرعه کشی اینستاگرامی

روش برنده شدن در قرعه کشی منشن و فالوکردن همزمان
بهترین راه برنده شدن در قرعه کشی اینستاگرام شرکت کردن در مسابقه تگ یا منشن اینستاگرام است، در این مسابقه نیز در صورتی که شما بتوانید منشن بیشتری انجام دهید و به فالوکردن پیج مسابقه نیز توسط کاربرانی که منشن کرده اید کمکی کرده باشید احتمال برنده شدن شما در این مسابقه بالاتر می رود، دقت داشته باشید که در این نوع مسابقه هرچقدر که شما منشن بیشتری کرده باشید شانس برنده شدن شما بالاتر می رود.

جمع بندی
ما در این مقاله در بلاگ روبومیکس در مورد اینکه چگونه در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم توضیحات بسیاری را گفتیم، همچنین توضیح دادیم که بهترین روش برنده شدن در مسابقه اینستاگرامی شرکت در مسابقات تگ و منشن هستند چون میتوانید به راحتی با منشن کرد افراد بیشتری شانس برنده شدن خود را بسیار بالاتر ببرید. دقت داشته باشید که اگر شرایط مسابقه های اینستاگرام را رعایت کنید به احتمال بسیار بالایی در برنده شدن مسابقه دست خواهید یافت و هرچه احتمال برنده شدن در قرعه کشی اینستاگرام شما بالاتر باشد احتمال اینکه برنده قطعی شوید بالاتر می رود.

منبع: سایت قرعه کشی اینستاگرام روبومیکس https://robomix.app

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 480 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1400 ساعت: 17:40

پلی اتیلن چیست؟
قیمت مواد پلی اتیلن ایران کایسا : این ماده نوعی پلیمر است که از واحد های منفرد اتیلن تشکیل شده است. واحد های کوچک اتیلن به صورت زنجیره ای به دنبال هم آرایش پیدا می کنند و مولکول بزرگ پلیمری پلی اتیلن (Poly Ethylene) را تشکیل می دهد.

ماده اولیه تولید PE نفت خام است و مهمترین بازار مصرفی آن نیز در صنایع لاستیک و پلاستیک است. این پلیمر از خانواده گرما‌نرم ها هستند و این به این معناست که پلی اتیلن ها در واکنش با دمای بالا بدون تغییر شیمیایی ذوب می شوند و می توان به آنها شکل داد و نکته خوب دیگر اینکه میتوان بار ها و بار ها آنها را ذوب کرد و تغییر داد که این به بازیافت و محیط زیست نیز کمک می کند.

Poly Ethylene یکی از ساده ترین پلیمر های صنعتی جهان است. مولکول آن یک زنجیره بلند از اتم های کربن است که به هر اتم کربن دو اتم هیدروژن چسبیده است. در یک نگاه کلی پلیمر PE یک پلیمر ساده است که از مونومر های اتیلن و به صروت زنجیر های رادیکالی آزاد تولید می شود و در مواردی مانند ترموپلاستیک، الیاف یا لوله های پلی اتیلنی و ورق های از این جنس کاربرد فراوان دارد. زمانی که هیچ شاخه ای بین مولکول ها نباشد پلی اتیلن سبک خطی به وجود می آید که از نوع شاخه ای خود سخت تر است.

تاریخچه پلی اتیلن
کلمه پلیمر اولین بار توسط شیمی دانی به نام رنالت در سال 1835 به کار رفت و اولین کاربرد تجاری این ماده در سال 1834 برای تولید کائوچو بود. این چنین بود که اولین پلاستیک مصنوعی جهان با نام لیترات سلولز در سال 1862 و 1868 وارد بازار شد. چندین سال پس از آن نیز نایلون (1938)، پلی اتیلن (1942)، پلی پروپلین (1957) و پلیمر های کریستال مایع در سال 1985 برای اولین بار تولید و رایج شدند.

پلی اتیلن انواع پلی اتیلن
نوع با چگالی بالا (HDPE): پلی اتیلن های با چگالی بالا یا به اصطلاح پلی اتیلن های سنگین دارای زنجیره پلیمری بدون شاخه اند. به سبب بدون شاخه بودن زنجیره، نیروی بین مولکولی در زنجیره بالاست و استحکام کششی آن نسبت به بقیه انواع PE بسیار بیشتر است. یکی از عوامل موثر تولید این نوع نیز شرایط واکنش و نوع کاتالیزور است که معمولا از روش پلیمریزاسیون و با کاتالیزور زیگلر – ناتا تولید می شود.
نوع با چگالی پایین (LDPE): این نوع پلی اتیلن که به PE سبک نیز مشهور است برعکس پلی اتیلن سنگین زنجیره های پلیمری شاخه دار هستند بنابراین نمی توانند به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از نیروی بین مولکولی و استحکام کششی کمتری دارند و معمولا برای تولید مواد پلیمری انعطاف پذیر استفاده می شوند و از ویژگی هایشان می توان به امکان تجزیه به وسیله میکروارگان ها اشاره کرد. LDPE ها نیز توسط روش پلیمریزاسیون تولید می شوند.
نوع خطی یا خطی سبک (LLDPE): این نوع PE یک پلیمر خطی است که تعدادی شاخه کوتاه دارد و معمولا از کوپلیمریزاسیون اتیلن با آلکن های بلند زنجیر ایجاد می شود.
نوع خیلی سبک (VLDPE): این پلی اتیلن اساسا نوعی پلیمر خطی با مقدار زیادی شاخه های کوتاه است که توسط روش کوپلیمریزاسیون اتلین با آلفا الفین های کوتاه زنجیر تولید می شوند.
نوع با اتصالات عرضی (XLPE): این نوع PE معمولا در ساختن عایق های الکتریکی در کابل های برق به کار میرود و بیشتر نیز برای کابل ها با ولتاژ متوسط و پایین کاربرد دارند.

کاربرد های پلی اتیلن
این ماده با چگالی بالا یا به اصطلاح سنگین بیشتر برای تولید لوله های PE و اتصالات و همچنین انواع مختلف مخازن پلی اتیلنی نیز کاربرد دارد. از این پلیمر همیچنین در تولید انواع قطعات پلاستیکی، انواع بطری، جعبه های حمل و نقل، انواع ظروف نگهداری مواد غذایی، کیسه های بسته بندی و … استفاده می شود.
از PE های سبک نیز در تولید انواع قطعات پلاستیکی، انواع لوله پلی اتیلنی، ورق های پلیمری، الیاف، ظروف و فیلم های بسته بندی مواد، کیسه های پلاستیکی و … استفاده می شود. از این پلیمر همچنین در ساخت روکش برای کابل های برق و مخابرات، انواع پوشش ها و فیلم های محافظ و قطعات پلاستیکی استفاده می شود.
از PEها با وزن مولکولی بسیار بالا نیز برای قطعات خاص ماشین های صنعتی، لباس های مخصوص، کالای ورزشی محکم و پوشش های ضد گلوله استفاده می شود. این نمونه به خاطر استحکام بسیار بالا در برخی موارد در ساخت تجهیزات دفاعی نیز کاربرد دارد.
 

ویژگی های شیمیایی پلی اتیلن

  1. عدم جذب آب
  2. شکننده در صورت قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید
  3. حلالیت در میکروکربن ها
  4. شکل بلورین
  5. سوختن آرام با شعله آبی
  6. پایداری شیمیایی بالا
  7. هیدروکربن غیرقطبی و اشباع با چرم مولکولی بالا
  8. پلی اتیلن لوله های پلی اتیلن

لوله های PE یکی از معروف ترین و پر کاربردترین محصولات ساخته شده از PE هستند. این نوع لوله ها از کیفیت بسیار زیادی برخوردارند و بسیار مطمئن هستند. از دیگر مزایای آنها می توان به سهولت  حمل و نقل و اتصال و نصبشان به دلیل وزن پایین اشاره کرد. لوله های پلی اتیلنی همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر محیط های اسیدی و بازی دارند و این یکی از مهمترین دلایل برتری لوله های Poly Ethylene نسبت به بقیه لوله هاست.

محصول پیشنهادی: پلی پروپیلن

قیمت مواد پلیمری پلی اتیلن (قیمت مواد پلاستیک)

امروزه پلی اتیلن یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین پلیمر های جهان است که کاربرد های بسیار فراوانی در صنایع مختلف دارد و تولید کننده های زیادی برای تولید محصولات خود به این محصول نیاز دارند. اگر شما نیز یک تولیدی یا کارخانه دارید و قصد دارید این محصول را برای تولیدات کارخانه خودتان خریداری کنید؛ می توانید این کار را در فروشگاه اینترنتی پلیمر ایران کایسا https://irankaisa.com انجام دهید. شما می توانید با اطمینان از مناسب بودن قیمت مواد پلی اتیلن، بهترین خرید ممکن را در سایت کایسا انجام دهید.

 

سوالات متداول

پلی اتیلن چیست؟
پلیمر PE از واحدهای منفرد اتیلن تشکیل شده است.

کاربرد Poly Ethylene چیست؟
این ماده در صنایع گوناگونی مانند لاستیک سازی، بسته بندی مواد غذایی،ساخت تجهیزات دفاعی و … کاربرد دارد.

مزایای لوله های پلی اتیلن چیست؟ لوله های PE از معروف ترین محصولات این نوع پلیمر است؛ که به دلیل وزن پایین، سهولت در نصب و حمل و نقل آسان پرطرفدار است.

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 490 تاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1400 ساعت: 0:29

 

هک کردن واتساپ بدون نیاز به گوشی فرد چگونه است؟
هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف: شاید شما جز آن دسته افراد باشید که روزانه در گوگل عبارت های مختلفی را جستجو می کنید تا متوجه شوید چه راه هایی برای هک کردن واتساپ افراد وجود دارد؟ چگونه بدون این که به تلفن همراه کسی دسترسی داشته باشیم، اکانت واتساپ او را هک کنیم. شاید شما یک پدر و مادر نگران هستید که می خواهید بفهمید در تلفن همراه فرزندتان چه میگذرد، به نظر شما اصلا این امکان وجود دارد که بتوان از راه دور و بدون دسترسی هک واتساپ را انجام داد.

اگر چه کنترل کردن فرزندان، بهانه خوبی برای هک کردن آنها نیست؛ ولی آیا واتساپ از لحاظ امنیتی در رتبه بالایی قرار دارد یا می توان به سادگی آن را هک کرد و به اطلاعات فرد دیگری دسترسی پیدا کرد؟ در این مقاله در مجله امنیت فضای مجازی؛ قصد داریم به به شما برخی روش های موثر برای هک واتساپ یک شخص دیگر بدون دسترسی به گوشی شخص را شرح بدهیم تا بتوانید در مواقع نیاز از آن استفاده کنید یا بلد باشید که چگونه جلوی آن را بگیرید.

 

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف
در ابتدا و قبل از این از اینکه راجع به هک واتساپ بدون این که به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشیم صحبت کنیم، بهتر است بدانید هک کردن چیست؟ امکان هک کردن واتساپ وجود دارد یا خیر؟ و اینکه واتساپ از لحاظ امنیتی در چه سطحی قرار دارد؟

واتساپ جزء یکی از بهترین و شناخته شده ترین پیامرسان هایی است که روزانه توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند. هک کردن واتساپ در واقع به این معنی است که شخص  هکر بتوان به سرور های اصلی این پیام رسان نفوذ کرد و از این طریق به اطلاعاتی که در اکانت واتساپ شخص موردنظر وجود دارد، دسترسی پیدا کند. نکته اینجاست که معمولا امنیت پیامرسان ها، از طرف سرور به شدت بالاست و به خوبی از اطلاعات و سرور های خود محافظت می کنند و امکان هک شدن را به حداقل رسانده اند.

اگر کسی بتواند سرور واتساپ را “هک” کند، این امکان وجود دارد که بتواند به اطلاعات تمام کاربرانی که از واتساپ استفاده می کنند دست یابد. ولی همانطور که گفته شد، امنیت واتساپ و سرور آن بسیار زیاد است و تا به حال شخصی نبوده است که بتواند از این روش به اکانت واتساپ کاربران نفوذ کند و به اطلاعات آن ها دسترسی پیدا کند. در واقع این راه یک راه غیر ممکن برای هک کردن اکانت های واتساپ است. بنابراین عده ی زیادی از کاربران این نظر را دارد که هک واتساپ غیر ممکن است و اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشید یا اپلیکیشنی که بتواند این کار را انجام دهید به جز ادعای دروغین وتصورات خیالی چیز دیگری نیست.

امنیت اپلیکیشن واتساپ در قسمت حریم خصوصی و امنیت به این شکل است که اگر فرد گیرنده در لحظه آنلاین باشد، پیام در لحظه برای او ارسال می شود و روی سرور نمی ماند و اگر شخص گیرنده پیام، آفلاین باشد، پیام ها روی سرور می رود؛ ولی به محض آنلاین شدن، پیام برای او ارسال می شود و از روی سرور برداشته می شود و دسترسی به پیام ها، فیلم ها و رسانه های دیگر از طریق سرور عملا غیر ممکن است.

اما آیا این تنها راه هک واتساپ است؟ خیر هر پیام رسان ممکن است از 2 راه هک شود. از طرف سرور و از طرف کاربر. تمامی پیام رسان ها تلاش می کنند که راه اول را ببندند و پیامرسان های مشهوری که میلیون ها آدم از آن استفاده می کنند (مثل واتساپ یا تلگرام) این کار را به نحو احسن انجام داده اند. اما هک کردن اکانت یک شخص از طرف خودش و از طریق چند روش خاص، بسیار ساده است و شرکت مربوط به پیام رسان نیز مسئولیتی در این باره ندارد. البته گرچه که معمولا تیم پشتیبانی تلاش می کنند تا در بازیابی اکانت هک شده واتساپ به شما کمک کنند.

آیا می توان بدون دسترسی واتساپ را هک کرد؟

تا اینجا، شما متوجه شدید که هک واتساپ چیست و همینطور اطلاعاتی را بدست آوردید که متوجه شدید راهی برای هک واتساپ وجود دارد. ولی این که از چه ابزاری می خواهید برای انجام این کار استفاده کنید و چه قدرتی دارد نکته مهم و تاثیرگذاری است.

اما این که از راه دور و فقط با شماره تلفن بخواهید این کار را انجام دهید به نظر سخت و پیچیده و تا حدودی نشدنی است. البته این موضوع را در نظر بگیرید که هیچ نرم افزاری بدون این که یک نسخه از آن برروی گوشی طرف مقابل نصب نشود، نمی تواند اطلاعات گوشی موردنظر را برای شما ارسال کند. اما برخی نرم افزار ها وجود دارند که می توانید از راه دور آن را روی گوشی طرف مقابل نصب کنید.

چه راه هایی برای هک کردن واتساپ وجود دارد؟
1. استفاده از واتساپ وب
ساده ترین و ابتدایی ترین راهی که حتی ممکن است شما هم به آن فکر کرده باشید یا حتی آن را امتحان کرده باشید، استفاده از قابیلت واتساپ وب است ولی برای این روش باید در حد چند دقیقه به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشید. کاری که شما باید انجام دهید این است که در گوگل عبارت Whatsapp web را جستجو کنید یا وارد URL آن یعنی web.whatsapp.com می شوید و در گوشی طرف مقابل برنامه ی واتساپ را باز کنید و در قسمت تنظیمات، گزینه ی واتساپ وب را بزنید. البته شما همچنین می توانید برنامه دسکتاپ آن را نیز دانلود کنید و از آن به عنوان یک برنامه هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف می باشد.

صفحه ای را به شما نشان می دهد که باید آن را اسکن کنید که به آن QR code می گویند و تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که با گوشی شخص مورد نظر این صفحه را اسکن کنید و بعد از آن تمام اطلاعات شخص برای شما قابل رویت است.

هک کردن توسط Web WhatsApp

2. استفاده از IKEYMONITOR

اگر به هر دلیلی نمی توانید از QR Code و روش بالا، برای انجام این کار استفاده کنید راه هایی دیگری هم دارید و یکی از آن ها استفاده از ikeymonitor است. IKEYMONITOR برای کنترل و نظارت پیام های ارسالی و دریافت شده در شبکه های اجتماعی کاربرد دارد و علاوه بر واتساپ برای اسکایپ، وی چت و فیسبوک نیز کاربرد دارد. در واقع برنامه IKeyMonitor یک برنامه هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. شما می توانید با این نرم افزار، گوشی شخص مقابل خود را هک کنید و به راحتی به اعمال او در واتساپ کنترل داشته باشید.

شما می توانید اطلاعات مهم گوشی طرف مقابل، از جمله تماس ها، پیام های چت و غیره را از راه بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل و از طریق ایمیل ردیابی کنید. برای استفاده از این نرم افزار شما باید سه مرحله ی زیر را انجام دهید:

در ابتدای کار، در حساب ikeymonitor ثبت نام کنید.
برای دانلود می توایند وارد پنل ابری آن شوید و آن را روی گوشی طرف مقابلتان نصب کنید.
حالا شما می توانید از راه دور بر روی شخص نظارت داشته باشید و او را کنترل کنید.
نکته: می توانید از نسخه ی رایگان این برنامه استفاده کنید.

اگر سؤال دارید که چطور می توانید نرم افزار را از راه دور روی گوشی طرف مقابل نصب کرد باید بگویم که بعد از نصب از طرف تیم پشتیبان یک نسخه رایگان از  نرم افزار برای شما ارسال می شود که شما باید آن را برای فرد مورد نظر بفرستید این برنامه می تواند با آیکون و نام های مختلف مثل یک بازی بر روی گوشی طرف مقابل نمایش داده شود بعد از ارسال و به محض اینکه طرف مقابل روی آن کلیک کند روی گوشی آن شخص به طور خودکار باز می شود و در منوی گوشی پنهان می شود. پنهان شدن به این دلیل است که دیگر نتواند آن را حذف یا لغو نصب کند.

 

3. استفاده از برنامه ی plc spy
این برنامه هم جزء برنامه های کنترل پیام رسان است که هم برای دستگاه های اندروید و هم iOS به کار می رود. بهترین نکته در مورد استفاده از این برنامه این است که بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل می توان از آن استفاده کرد و به نوعی واتساپ را هک کرد. این برنامه توسط سازمان کنترل فرزند با هدف نظارت بر روی رفتار فرزندان ساخته شده است و 2 نسخه دارد:

نسخه اول را می توان روی گوشی نصب کرد که در همان لحظه آیکون آن مخفی خواهد شد.

و نسخه ی دیگر کنترل گوشی بدون دسترسی و از راه دور انجام را ممکن می کند.

هک از روش اسپوفینگ
روش قابل اطمینان Spoofing

4. استفاده از spoofing
Spoofing هم یکی از روش های هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف است؛ ولی برای انجام این کار باید ابتدا واتساپ را از روی تلفن همراهتان پاک کنید. در مرحله بعد باید سعی کنید آدرس وای فای مک گوشی طرف مقابل را بدست آورید و بعد با توجه به این که از چه سیستم عاملی استفاده می کند یکی از روش های زیر را انجام دهید.

در دستگاه اندرویدی : به قسمت تنظیمات و سپس درباره ی گوشی و به آدرس وای فای مک بروید.
در سیستم iOS: به قسمت تنظیمات بخش عمومی و در قسمت درباره و ادرس وای فای بروید.
بعد از آن برنامه های busy box  و terminal emulator  را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب کنید. آدرس وای فای گوشی شخص موردنظر را با استفاده از این دو برنامه به آدرس وای فای گوشی خودتان تغییر دهید.

در مرحله ی بعد فقط کافی است واتساپ را نصب کنید و شماره ی طرف مقابل را وارد کنید و کدی تاییدی که برای شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید وارد واتساپ شخص مورد نظر شوید.

حملات قابل اطمینان فیشینگ
هک کردن واتساپ افراد از طریق حملات فیشینگ

5. استفاده از روش فیشینگ؛ برای طعمه خود تله بگذارید!
فیشینگ؛ یکی از شاخه های مهم و شناخته شده در مهندسی اجتماعی است. فیشینگ یا تله گذاری در اصل روشی است که شما در آن می توانید از طریق یک صفحه ورود فیک، شخص یا اشخاص مورد نظر خود را فریب می دهید تا اطلاعات مورد نیاز شما را برایتان ارسال کنند. البته نکته ای که در هک واتساپ وجود دارد این است که واتساپ نیز مانند پیام رسان های دیگر، صفحه ورود ندارد و شما برای هر بار ورود، یک کد یک بار مصرف، از شما می خواهد. اما شما می توانید با کمی خلاقیت و استفاده از روش های مختلف، با یک حمله فیشینگ حساب شده و برنامه ریزی شده، طرف مورد نظر خودتان را حتی بدون اینکه ببینید، هک کنید.

برای مثال یکی از راه هایی که دارید این است که صفحه ها را به طوری بسازید که انگار نوعی واتساپ وب ایرانی است که با ارسال کد شما می توانید بدون نیاز به گوشی خود به واتساپ متصل شوید. یکی از مشکلات افرادی که از واتساپ وب استفاده می کنند، این است که بدون اتصال گوشی به اینترنتی نمی توان از Whatsapp Web استفاده کرد. شما می توانید از این اسفاده کنید. سپس شماره را که در مرحله اول وارد کرد، شما شماره را وارد کنید و سپس کد را از او بخواهید و به این شکل است که طرف مورذ نظر شما، دو دستی کد را در اختیار شما می گذارد.

یک نکته بسیار مهم درباره انجام دادن یک حمله فیشینگ این است که شما باید از مهارت مهندسی اجتماعی بسیار بالایی برخوردار باشید تا بتوانید شخص را فریب دهید که وارد لینک مورد نظر شما شوند. مهندسی اجتماعی یا هنر فریب یکی از خطرناک ترین روش های هک در جهان است که درصد بسیار بالایی از هک های موفق به واسطه آن صورت گرفته اند. اگر می خواهید با مهندسی اجتماعی یا Social Engineering آشنا شوید، می توانید مقاله «مهندسی اجتماعی» در ایران سوشیال را مطالعه کنید.

دفاع در برابر هک شدن واتساپ
در بالا چندین روش مهم برای هک کردن و دسترسی به پیام های واتساپ دیگران را به شما ارائه کردیم تا آنها را بهتر بشناسید. شما می توانید با داشتن اطلاعات درباره این روش ها، راهکار مقابله با آنها را نیز بیاموزید. در ادامه با برخی از این روش ها آشنا می شویم:

برای مثال شما باید برای مقابله با واتساپ وب، فقط بخش Whatsapp Web در منو واتساپ را بررسی کنید تا جلوی آن را بگیرید.
برای مقابله با برنامه های نظارتی مثل IKeyMonitor و PlcSpy باید روی گوشی خود یک آنتی ویروس بریزید یا برنامه های خود را در Setting –> Apps بررسی کنید تا این برنامه ها یا برنامه های مشکوک را پاک کنید.
برای مقابله با اسپوفینگ باید مواظب گوشی خود باشید و تلاش کنید تا IP و Mac Address خود را در دسترس کسی قرار ندهید و همچنین می توانید آنها را روی حالت اتومات تنظیم کنید و دوره ای رفرش کنید تا عوض شوند و از طریق روش اسپوفینگ هک نشوید.
برای مقابله با روش فیشینگ یا مهندسی اجتماعی نیز فقط نیاز دارید تا به راحتی به دیگران اعتماد نکنید و به هیچ وجه به برنامه های فیک شبیه به واتساپ اعتماد نکنید و آنها را نصب نکنید.
 

یک نکته بسیار مهم
امروزه بسیاری از افراد به دنبال برنامه هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف یا راه هایی برای هک کردن اکانت های افراد و نزدیکان خود در شبکه های مجازی هستند. معمولا هم دلیلشان از این کار این است که میخواهند مواظب رفتار های عزیزان یا فرزندانشان در دنیای خطرناک دیجیتال باشند. نکته مهم این است که هک کردن افراد به هر دلیل یک کار اشتباه و غیر اخلاقی است؛ اما اگر فکر می کنید که دلیل شما به اندازه کافی خوب و موجه است، می توانید از روش های بالا برای هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی شخص مورد نظر خود استفاده کنید.

 

در این مقاله در مجله امنیت شبکه های اجتماعی؛ 4 روش برای هک کردن واتساپ بیان شد که 3 روش آن امکان هک واتساپ را بدون دسترسی به گوشی فرد در اختیارتان قرار دادیم. البته باید بدانید که نظارت بر فرد دیگر معمولاً غیرقانونی است اما در صورتی که شما والد یا کارفرمایی باشید که به دنبال پاسخ است، هیچ کس نمی تواند شما را سرزنش کند پس سعی کنید که به دلایل درست و مقعول برای انجام این کار را داشته باشد.

 

«اطلاعیه ی مهم»
با درود و احترام بدینوسیله به اطلاع می رساند: فعالیت تیم کارشناسان و متخصصین، صرفاً در جهت آموزش و اطلاع رسانی در خصوص اقدامات پیشگیرانه به منظور افزایش سطح آگاهی و امنیت کاربران شبکه های اجتماعی و جلوگیری از دستیابی غیر مجاز به داده های شما در سیستم های رایانه ای ( هک شدن ) می باشد و این مجموعه هیچ گونه خدماتی در راستای درخواست هک، مسوولیت و پیامدهای ناشی از آن را تحت هیچ عنوان و به هیچ شرطی نمی پذیرد. امیدواریم مطالعه ی مستمر موضوعات آموزشی ما و دنبال کردن آنها ضمن سودمند بودن، راهی مطمئن و قابل اعتماد برای ارتقای امنیت و افزایش درصد ضریب جلوگیری و نفوذ به حوزه های شخصی و خصوصی شما باشد.
آسودگی خاطر شما در استفاده از رسانه های اجتماعی و کمک به محافظت از داده هایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارید هدف و آرمان ماست.
با تجدید احترام

سوالات متداول
آیا میتوان واتساپ را هک کرد؟ بله؛ درست است که واتساپ یکی از امن ترین پیام رسان های جهان است اما هیچ شبکه اجتماعی غیر قابل هک نیست و می توان واتساپ را نیز هک کرد.
آیا می توان با هک کردن افراد به آنها نظارت داشت؟ حتما؛ در واقع بسیاری از افراد هک اکانت واتساپ را برای داشتن نظارت روی فرزندان، نزدیکان یا افراد دیگر انجام می دهند.
آیا برنامه ای برای این کار وجود دارد؟ برنامه های نظارت و کنترل بسیار زیادی وجود دارد و بهترین های آنها در این مقاله معرفی شده اند.
راهی برای دسترسی آزادانه به واتساپ اشخاص دیگر نیز وجود دارد؟ بله با روش اسپوفینگ و فیشینگ می توانید دسترسی کاملی به اکانت شخص مورد نظر داشته باشید.

Source Post: دانلود برنامه هک واتساپ طرف مقابل رایگان ایران سوشیال

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 483 تاريخ : دوشنبه 16 فروردين 1400 ساعت: 13:55

سیلیس، یا سیلیسیم دی اکسید با فرمول شیمیایی SiO2 فراوان‌ترین ترکیب اکسیدی موجود در پوسته زمین است. نام Silicon از واژه لاتين (Silicis) به معنی (flint) سنگ سخت، سنگ آتش زنه يا سنگ چخماق گرفته شده است. معمولا این نام، برای کلیه کانی هایی با فرمول عمومی  SiO2 به کار برده می شود. در این مقاله موضوعاتی از قبیل: معنی سیلیس چیست؟ چه ویزگی و کاربردی دارد؟ تفاوت سیلیس و سیلیکا، قیمت پودر و خاک سیلیس درجه یک، نحوه خرید سیلیس همدان از مرکز فروش سیلیس ممتاز آراسنگ الوند و… بپردازیم.

نحوه استخراج و تولید سیلیس همدان:
نمایشگر ویدیو

00:58
01:48


سیلیس (silica) چیست؟
سیلیس، یا اکسید سیلیسیم در گروه کوارتز قرار دارد و در حالت خاص ظاهر می شود که در این حالت تمام خصوصیات فیزیکی و شیمایی خود را آشکار می کند. کوارتز در مقابل اسید ها و باز ها حساس نیست ولی در مقابل اسید فلوئریدریک، حساس و تاثیرپذیر می باشد. از نظر بافت و ساختمان دخلی هرکدام از اتم ها بوسیله ۴ اتم اکسیژن بصورت تترائیدر محاط شده است. کوارتز دارای سختی ۷ در مقیاس جدول موس و وزن مخصوص ۲٫۶۵ می باشد. ترکیب شیمیایی و خواص فیزیکی آن، تعیین کننده کیفیت بوده و موارد مصرف آن هم در هر یک از صنایع مورد استفاده می باشد. در قسمت بعد راجب خصوصیات آن می پردازیم. این محصول، یکی از مهمترین اجزاء فیلتراسیون شنی می باشد. به همین دلیل به آن فیلتراسیون شنی نیز گفته می شود.

 

خصوصیات سیلیس درجه یک:
فرمول مولکولی: SiO2
جرم مولی:۶۰٫۱
شکل ظاهری: ماده جامد پودری سفید (در حالت خالص)
چگالی: ۲٫۲ g/cm³
دمای ذوب: ۱۶۵۰ (±۷۵) °C
دمای جوش ۲۲۳۰ °C
انحلال‌پذیری در آب: ۰٫۰۱۲ g in 100mL
ساختار: شکل مولکولی
 

سیلیس، در چه صنعتی استفاده می شود؟
سیلیس همدان، یکی از بهترین سنگ هایی می باشد که شما می توانید در صنعت های زیر استفاده کنید. شيشه سازي، چيني سازي، توليد فروسيليس، سراميك سازي، توليد آجر ماسه آهكي، ريخته گري، تولید سیلیکات سديم، توليد ديگر مواد سيليسي، به عنوان نيمه هادی در صنعت الکترونيک و توليد پشم شيشه. مقادير قابل توجهي از ماسه سنگ خرد شده به عنوان مصالح ساختماني بكار مي رود. به همین دلیل فروش سیلیس همدان، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

سنگ مصرفی در هر یک از این صنایع باید کیفیت خاصی داشته باشد. ترکیب شیمیایی، ساختمان کانی شناسی و خواص فیزیکی آن، تعیین کننده کیفیت و موارد مصرف آن در هر یک از صنایع مذکور می باشند. ترکیب شیمیایی این نوع سنگ؛ در واقع عبارت است از درصد SIO2 موجود در سنگ و نیز درصد هریک از اکسید های دیگر که معمولا به همراه SIO2 در کانسارهای مختلف وجود دارند و در صورتی که درصد هریک از آن ها از حد معینی تجاور نماید، کاربرد آن را در صنایع مختلف محدود و یا غیر ممکن می سازد. در ادامه در رابطه با درصد کیفیت آن توضیحات مفیدی در اختیارتان قرار می دهیم.

 

کیفیت سیلیکا ممتاز:
علاوه بر درصد SIO2 ساختمان کانی شناسی سنگ نیز در تعیین کیفیت و موارد مصرف آن نقش مهمی دارد زیرا ممکن است SIO2 به صورت انواع سیلیکات ها وجود داشته باشد، در نتیجه این مسئله در تعیین روش کانه آرائی و چگونگی حذف ناخالصی ها تاثیر خواهد داشت.

خواص فیزیکی سیلیس؛ نیز در همین روش مناسب برای خردایش، دانه بندی پودر سيليس توليد شده و تعيين موارد مصرف پودر توليد شده تأثير خواهند داشت. شما در مقاله silica چیست؟ می توانید مباحث تکمیلی را درمورد این سنگ مطالعه کنید.

Silica در صنعت:
همانطور که در قسمت های بالاتر خواندید؛ Silica، در بسیاری از مشاغل جز کالای اصلی و اولیه محسوب می شود اما توضیح بیشتری در این مشاغل و صنعت ها خواهیم داد تا شما بهتر کاربرد سیلیس را متوجه شوید.

سیلیس لعاب

لعاب
Silica، ماده تشکیل دهنده شیشه است، برای ساخت انواع شیشه مخصوص، با موادی از قبیل فلدسپار، نفلین سینیت، سودا و… ترکیب می شود. شما میتوانید با خرید سیلیس همدان، بهترین تشکیل دهنده شیشه استفاده کنید و با کیفیت ترین شیشه ها را درست کنید.

سیلیس سرامیک

سرامیک
کوارتز به دلیل شکل زیبایی که دارد می توان از آن در ساخت انواع مختلف سرامیک و سرویس بهداشتی بکار برد و امروزه بسیاری از دکور های داخلی و خارجی خانه می توانید از این سنگ ها مشاهده کنید.

سیلیس ریخته گری و نسوز

ریخته گری و نسوز
مقاومت کوارتز و Silica؛ تا دمايc° ۱۴۷۰سبب شده از آن براي تهيه قالب هاي ريخته‌گري فلزاتي مانند فولاد، آهن سياه، آلومينيم وآلياژهاي مس و همچنين به عنوان نسوز در ساخت كوره‌هاي آهن و فولاد، سراميك، شيشه و سيمان بكار مي‌رود. كاربردهاي متفرقه ديگري مانند ساينده، پودر جلا، فيلتراسيون، شن و ماسه ساختماني است. انواع گرد شده و با كيفيت براي باز كردن شكافها و افزايش نفوذ پذيري در توليد نفت وگاز بكار مي‌رود. با پودر کردن سیلیس همدان؛ می توان از آن به عنوان پرکننده در رنگ، پلاسیک، لاستیک، بتونه و چسب استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که آراسنگ الوند بهترین مرکز فروش سیلیس، را دارا می باشد و درصد خلوص بسیار بالایی دارد.

سیلیکات سدیم

سیلیکات سدیم
سیلیکات سدیم به صورت گلوله های شفاف، بدون آب و پودر شیشه یا پودر آبدار خرید و فروش می شود. این ماده در کنترل سایندگی لوله های آب و فرمول بندی لعاب و مینا بکار می رود. انواع محلول مایع آن در صابون سازی پاکنندگی های صنعتی و همچنین عمومی، چسب، سيمان‌سازي، ‌رنگ و پوشش، قالب ريخته‌گري، شناور‌سازي كانه، پايدارسازي پراكسيد و كنترل خوردگي در لوله هاي آب و پيش ماده سيليس مخلوط زئوليت كاربرد دارد. شما برای خرید سیلیس؛ می توانید به سایت آرا سنگ الوند مراجعه کنید. در مقاله سیلیکا چیست؟ به منابع مهمی دست پیدا می کنید.

سیلیس ته نشین شده

سیلیس ته نشین شده
از واکنش سیلیکات سدیم با اسید سولفوریک یا اسید کلریدریک طی شرایط مشخصی این ماده معدنی ته نشینی تولید می شود؛ که بدلیل خواصی از قبیل درخشندگی بسیار بالا و تخلخل کم از آن به عنوان پر کننده ریز دانه و ضد لغزش در لاستیک ( لاستیک خودرو و کپوش) PVC، پلي الفين، فيلم LDPE و جداكننده هاي ريز منفذي باتري هاي سربي، پخش كننده، حمل كننده و بسياري موارد ديگر استفاده مي‌شود. شما می توانید در مقاله تفاوت سیلیس با سیلیکات اطلاعات خود را درباره Silica بیشتر کنید.

سیلیس کلوئیدی

سیلیس کلوئیدی
سوسپانسیونی از سیلیس ریز دانه در محیط آبی که به منظور اصطکاک در کاغذ و تخته، جوش دهنده نسوز های فیبری، کاتالیزور و پیش ماده شیمیایی مصرف می شود. و نقش بسیار مهمی در جوش دهنده نسوز های فیبری دارد با فروش سیلیس؛ در سایت آرا سنگ الوند

سیلیس متالورژی

سیلیس متالورژی
از واکنش کوارتز وکک در کوره قوس الکتریک و دماي بالايc° ۲۰۰۰ ساخته شده و ۹۹%-۹۸ Si دارد. از آن در تهيه آلياژهاي آلومينيم، فولاد، سوپرآلياژ، سيليكون و مواد شيميايي استفاده مي كنند.انواع ديگر از سيليس و تركيبات آن مانند سيليس پخته، خرد سيليكون، نيترات سيليسيوم و… وجود دارند كه هر يك كاربرد هاي مخصوص خود را داراست.

 

کوارتز بلوری
کوارتز بلوری انواع شفاف و خوش نما برای تهیه عدسی مخروط، جواهر سازی و نمونه کانی بکار می رود، از خاصیت پیزوالکترونیک استفاده می کنند. گه شما هم می توانید از این موارد خاص برای طراحی اکسسوری های خودتان استفاه نموده و از آن لذت ببرید. در مقاله تفاوت بین سیلیس و کواترز کاملا این دو کانی را بشناسید

سیلیس تریپلی

تریپلی
سیلیس ریز بلور، متخلخل با وزن مخصوص ۶۵/۲، سختي۷، سفيد تا خاكستري و… كه به عنوان پركننده يا رنگدانه در رنگ، لاستيك، پلاستيك، ساينده و بتونه بكار مي رود، بعلاوه در پودر‌هاي ساينده وجلا و ساينده دندان بكار مي رود.

سیلیس نواکولیت 

نواکولیت
سنگ متخلخل سفید تا خاکستری، قهوه ای روشن تا سیاه که از دانه های کوارتز بی شکل متراکم ساخته شده است که خاصیت سایندگی عالی دارد: تمیز کردن فلزات، ماده آسیاب کننده، نسوز و مصالخ سبک ساختمانی.

فلینت

فلینت
Silica Chalcedony، مخفی بلور متراکم (سرامیک، چینی، استخوانی، ماده آسیاب کننده و…) می باشد. شما می توانید برای خرید سیلیس به سایت آرا سنگ الوند مراجعه کنید و این محصول را با درصد خلوص بالا از آن استفاده نمایید. در ادامه با کاربرد این نوع سنگ معدنی بیشتر آشنا خواهید شد.

 

کاربرد سیلیکا در صنایع
در مطلب کاربرد این ماده معدنی در صنایع در رابطه با محصول و فروش سیلیس، سیلیس خوراکی ها و نوشیدنی ها، سیلیس و انرژی، سیلیس و صنعت خودروسازی، سیلیس و ورزش، عضو قابت همه ی لوازم ورزشی و  در مواد پر کننده میپردازیم که در آپدیت های بعدی این صفحه با آن روبه رو خواهید شد. شما می توانید سیلیس همدان را از سایت آرا سنگ الوند، تهیه کنید.

 

محصولات سیلیس همدان:
سیلیکون، یکی از مواد اصلی تولید مواد پلاستیکی است. وقتی سیلیکون با عناصر دیگر ترکیب می شود شکل آن می تواند حلقوی یا خطی باشد. نوع خاصی از پلاستیک که از سیلیکون به دست می آید، سیلیکون مایع یا سیلیکون لاستیکی نامیده می شود. اگر همین واکنش با سیلوکسان انجام شود، یعنی از سیلوکسان پلاستیک تولید شود، به آن سلیکون چسبناک رزین گفته می شود. یعنی از سیلوکسان پلاستیک تولید شود، به آن سیلیکون چسبناک یا رزینی گفته می شود. از سیلیکون، چسب های سیلیکونی تولید می شود. این نوع چسب، در مقابل آب مقاوم است. در جاهایی که نمی خواهیم چسب در آب حل شد یا آب در آن نفوذ کند، از این چسب استفاده می کنیم. سلیکون می تواند به صورت مایع، رزین و لاستیکی تولید شود. سیلیکون مایع از مولکول پلی سیلوکسان ساخته می شود. شکل این محلول، خطی است.

از خواص این ملکول این است که با افزایش دما حرکت آن تند تر و با کاهش دما حرکت آن کند تر شود. سیلیکون های رزینی از همان ملکول پلی سیلوکسان تشکیل می شوند و تفاوت آن با سیلیکون مایع شکل ملکولی آن است. شکل ملکول در سیلیکون های رزینی، شاخ دار است؛ یعنی تمام عناصر ملکول روی خط مستقیم مانند ملکول خطی قرار نگرفته ان؛ بلکه عناصر دیگری هم در بالا و پایین آن قرار دارند. سیلیکون های لاستیکی تفاوت بسیار زیادی با دو نوع قبلی دارند. کاربرد مهم این مواد، در چسب سیلیکون است و همانطور که در قسمت بالا گفته شد این ماده دارای مقاومت بسیار بالا در مقابل نفوذ آب است.

Silica؛ ماده ای است که در مقابل سرما و گرما بسیار مقاوم است. این ماده به راحتی می تواند حرارتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه را تحمل کند و در برابر سرما هم تا دمای ۶۰ درجه زیر صفر یخ نمی زند. این خاصیت ، باعث شده است که این ماده ی ارزشمند در تمام زوایای زندگی ما حضور داشته باشد و ما از فواید آن در تمام اجزای زندگی مان استفاده می کنیم.

پودر Silica در  خوراکی و نوشیدنی:
سیلیس ها، موادی کاملا بی بو و بدون مزه هستند که بدن انسان و میکروب ها نمی تواند آن را جذب کند و این یکی از ویژگی های جالب  این سنگ معدنی می باشد، این ویژگی باعث شده که از آم ها در بسته بندی مواد غذایی استفاده شود؛ زیرا مانع ورود و فعالیت میکروب ا می شود و همچنین Silica؛ آب را از خود عبور نمی دهد. به همین دلیل در بسته بندی مواد غذایی از روکش پلاستیکی استفاده می شود تا هم مانع ورود میکروب شوند و هم رطوبت آن را حفظ کنند و از آن سالم نگهداری کنند. این نوع روکش ها به مواد غذایی نمی چسبند و این عامل باعث می شود که در زمان استفاده و باز کردن پلاستیک محصولات غذایی شکل و ظاهر محصول غذایی از بین نرود و این عامل باعث می شود که این سنگ معدنی، برای محصولات غذایی فاقد ورود میکروب، فاقد سرطان و همچنین جلوگیری از فاسد شدن محصولات غذایی شود

لیست قیمت سیلیس همدان ممتاز و درجه یک:
شرکت آرا سنگ الوند به عنوان یکی از مجموعه های صنعتی در زمینه تامین و تولید بهترین سیلیس در سطح کشور شناخته شده است. محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در بازار موجود است. به طور کلی قیمت این محصول به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می شود. عوامل موثر بر قیمت سیلیس همدان ممتاز و درجه یک شامل موارد زیر است:

کارخانه و شرکت تولید کننده و نام برند آن
نوع بسته بندی و مقدار حجم بسته بندی آن
روش عرضه و توزیع آن در بازار
میزان شفافیت این نوع سنگ معدنی
میزان خلوص آن
نوع صادراتی یا واردتی آن
آراسنگ الوند، مرکز فروش پودر و سنگ سیلیس ریخته گری:
سیلیس فرآوری در کارخانه وارد فرایند خردایش می شود؛ سپس شستشو داده شده و به وسیله کوره خشک می شود. در این فرایند پودر و سنگ سیلیس ریخته گری به وجود می آید که قابل استفاده برای قالب های ریخته گری فلزات مثل:آهن، مس، آلومینیوم و … می باشد. از پودر آن به عنوان نسوز بخاطر مقاومت و سختی بالای آن استفاده می شود. گروه صنعتی آرا سنگ الوند به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش پودر و سنگ سیلیس ریخته گری برای رفع نیاز صنایع گوناگون فعالیت گسترده ای در سطح کشور دارد.

در این قسمت از سایت آرا سنگ الوند، در رابطه با خصوصیات سیلیس و همچنین کارکرد آن در صنعت پرداخته شد، شما می توانید برای دریافت اطلاعات بهتر و بیشتر به کربنات کلسیم و میکروسیلیس مراجعه کنید و همچنین درباره ی (Silicon dioxide) یا سیلیکا هم می توانید در ویکی پدیا بیشتر بخوانید.

منبع این مقاله: فروش سیلیس همدان و خرید سیلیس  https://arasangalvand.com

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 566 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 19:31

آجیل‌ها، مغزدانه‌ها و خوراکی‌های بسیار پرطرفدار و خوشمزه‌ای هستند که می‌توان از آن‌ها در بسیاری از رژیم‌های غذایی استفاده کرد. این خوراکی‌های پرطرفدار برای گیاهخوران نیز منبعی غنی از انرژی به حساب می‌آیند. در واقع آجیل به مغز برخی از میوه‌ها گفته می‌شود که با توجه به سلایق مختلف، می‌توان آن‌ها را با هم مخلوط کرد. زمانی که نام آجیل و خشکبار به می‌آید، عید نوروز و شب یلدا برای ما تداعی می‌شود، هرچند می‌توانیم به عنوان یک میان وعده مقوی آن‌ها را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهیم. اگرچه زیاده روی در مصرف هر نوع ماده غذایی می‌تواند مضراتی را نیز به دنبال داشته باشد، در ادامه این نوشته به فواید آجیل می‌پردازیم.

انواع آجیل و خشکبار
آجیل‌ها درواقع مغز برخی میوه‌ها هستند که علاوه بر مصرف‌شان به عنوان تنقلات، گاهی نیز از آن‌ها در پخت و پز استفاده می‌شود. این دانه‌های خوراکی، معمولا یک پوست بیرونی سخت و غیرقابل خوردن دارند که باید شکسته شود تا دانه درون آن مصرف گردد، هرچند می‌توان در آجیل‌فروشی‌ها و قنادی‌ها، آچیل‌ها را به‌صورت مغزشده تهیه نمود، توصیه بر این است که حدالمقدور آجیل درون پوست سخت‌اش تهیه شود. برخی از معروف‌ترین آجیل‌های موجود در ایران به قرار زیر است؛

بادام
پسته
گردو
فندق
بادام هندی
بادام زمینی
خواص آجیل؛ آشنایی با فواید مفیدترین دانه های خوراکی!
1.    کمک به کاهش وزن
ممکن است از شنیدن اینکه آجیل‌ها می‌توانند به کاهش و کنترل وزن کمک کنند متعجب شوید، زیرا آجیل‎ها کالری بالایی دارند و در نتیجه بیشتر انتظار می‌رود که موجب چاقی شوند تا لاغری. بر اساس برخی پژوهش‌های انجام شده، مصرف بادام و پسته می‌تواند کاهش وزن را به دنبال داشته باشد. این مغزدانه‌های مقوی، جزو خوراکی‌هایی هستند که حتی مقدار کمی از آن‌ها می‌تواند انسان را تا چندین ساعت سیر نگه دارد. مصرف آجیل و خشکبار، موجب می‌شود تا فرد بلافاصله به سراغ خوردن تنقلات دیگر نرفته و به این صورت از مقدار کالری که در طول روز دریافت می‌کند، کم می‌شود.


2.    سرشار از آنتی اکسیدان
آنتی‌اکسیدان‌ها ملکول‌هایی هستند که با رادیکال‌های آزاد به مقابله می‌پردازند. بهتر است بدانید که رادیکال‌های آزاد ترکیبات مضری هستند که می‌توانند برای سلامتی بدن بسیار مضر باشند. اینگونه از تنقلات منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌هایی همچون پلی‌فنول‌ها هستند و در خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد و مبارزه با استرس اکسیداتیو موثر می‌باشند. نتیجه یک مطالعه معتبر نشان داده است که گردو در مقایسه با ماهی ظرفیت بیشتری برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد دارد. عواملی که موجب پیری زودرس و بروز بسیاری از بیماری‌های خطرناک مانند بیماری‌های قلبی و سرطان می‌شوند.

3.    کاهش کلسترول و تری‌گلیسرید در بدن
یکی دیگر از مهم‌ترین خاصیت‌های آجیل، کاهش سطح کلسترول بد و تری‌گلیسیرید در بدن می‌باشد. همه آجیل‌ها کم و بیش حاوی مقادیر بالایی اسیدهای چرب اشباع نشده هستند و احتمالا به همین دلیل است که توانایی پایین آوردن کلسترول در بدن را دارند. یک مطالعه 12 هفته‌ای روی افراد چاقی که روزانه مقدار مشخصی پسته استفاده می‌کردند، نشان داد که میزان تری‌‌گلیسیرید آن‌ها ۳۳% کمتر از افرادی بود که پسته استفاده نکرده بودند. مشخص شد که بادام و فندق با افزایش کلسترول خوب بدن و کاهش کلسترول بد نقش مثبتی در سلامتی بدن ایفا می‌کنند.

4.    موثر در بهبود دیابت و کنترل قند خون
دیابت نوع 2 بیماری شایعی است که میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا به آن مبتلا هستند. آجیل‌ها کربوهیدرات کمی دارند و بنابراین مقدار سطح قند خون را بالا نمی‌برند. مطالعات نشان می‌دهند که خوردن آجیل ممکن است باعث کاهش استرس اکسیداتیو، فشار خون و سایر نشانگرهای سلامتی در کسانی شود که به دیابت مبتلا هستند.

طبق گفته درمانگران طب سنتی، بهترین آجیل برای افراد مبتلا به دیابت، مغز فندق است که نشاسته کمی دارد. این دانه‌های روغنی دارای فسفر فراوانی هستند که سبب تقویت مغز و بهبود عملکرد آن می‌شوند. البته بسیاری از گفته‌های درمانگران طب سنتی مبنای علمی نداشته و بر اساس نظرات اثبات ناشده می‌باشد.

5.    خاصیت ضد التهابی آجیل
زمانی که بدن قصد دفاع از خود در مقابل عوامل بیماری‌زایی مانند باکتری‌ها را دارد التهاب رخ می‌دهد. یکی دیگر از فواید آجیل خاصیت ضدالتهابی آن است. التهاب مزمن و طولانی مدت می‌تواند به اندام‌ها آسیب رسانده و خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را افزایش دهد. مصرف آجیل‌هایی مانند گردو و بادام سبب کاهش التهاب در بدن می‌شود و در بهبود علائم دیابت و بیماری‌های کلیوی موثر است.

6.    محتوای فیبر و مواد معدنی آجیل
از دیگر خواص آجیل‌ها می‌توان به محتوای بالای فیبر آن‌ها اشاره کرد. مصرف مواد غذایی که دارای فیبر هستند، فواید زیادی برای بدن دارد. باکتری‌های موجود در روده می‌توانند فیبر را هضم کرده و به بهبود سلامت روده و کاهش خطر ابتلا به دیابت و چاقی کمک کنند. علاوه بر این فیبر به بدن کمک می‌کند تا احساس سری کنید و در نتیجه مقدار کالری دریافتی خود از دیگر منابع غذایی را کاهش دهید.


7.    کاهش خطر ابتلا به حملات قلبی و سکته مغزی
از آنجایی که آجیل و خشکبار، سطح کلسترول بد خون و تری‌گلیسیرید را کاهش می‌دهند و موجب افزایش کلسترول خوب در بدن می‌شوند، می‌تواند در سلامت قلب مفید واقع شده و به افزایش سلامت شریان‌ها و پیشگیری از سکته مغزی کمک کنند.

فروشگاه آجیل و خشکبار هفت مغز؛ بهترین مرکز خرید آجیل تازه و درجه یک!
همانطور که گفته شد، آجیل‌ها یکی از بهترین و مقوی‌ترین تنقلاتی هستند که می‌توان به عنوان میان وعده از آن‌ها استفاده کرده و از مزایای آن برای سلامتی بهره‌مند شد. در این نوشته توضیحاتی اجمالی در رابطه با اینکه آجیل چیست و چه خواصی دارد، در اختیار شما قرار گرفت. پیشنهاد ما به شما این است که این خوراکی مقوی و مغذی را جایگزین تنقلات مضر کرده و سبب بهبود سلامت خود شوید.

یکی از مهم ترین موضوعات در رابطه با مصرف آجیل و خشکبار، تازه بودن آن می‌باشد، زیرا این خوراکی پرخاصیت درصورت نگهداری نامناسب و طولانی مدت برای سلامتی بسیار مضر خواهد بود. فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار هفت مغز، یکی از بهترین مراکز فروش آنلاین انواع آجیل و خشکبار می‌باشد که توانسته با ارائه با کیفیت‌ترین آجیل‌ها مانند پسته، بادام درختی، بادام هندی، فندق، گردو، تخمه و سایر آجیل‌ها، با قیمت مناسب رضایت مشتریان را جلب نماید. اگر قصد خرید آنلاین آجیل درجه یک را از بهترین آجیل فروشی ایران دارید، میتوانید هم اکنون از فروشگاه خرید آجیل هفت مغز، به صورت اینترنتی  انواع آجیل و خشکبار را با قیمت مناسب سفارش دهید.

سورس و منبع: { آجیل چیست؟ }

اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 397 تاريخ : چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 19:14

خشکبار چیست؟
خرید خشکبار، چه سهمی در بودجه غذایی‌ شما دارد؟ مصرف آجیل و خشکبار از گذشته‌های دور تا کنون، جایگاه ویژه‌ای نزد خانواده‌های ایرانی داشته و حتی افزایش قیمت‌ها در سال‌های اخیر هم از محبوبیت آن کم نکرده است. مغزدانه های خوراکی با طعم بی‌نظیر و ارزش غذایی زیادش می‌تواند یک میان وعده عالی و یک همراه خوشمزه باشد. اگر ضعف یا اُفت انرژی بر شما غالب شود، خوردن یک مشت خشکبار  تازه می‌تواند در همان لحظه، به معنای واقعی کلمه معجزه کرده و حال‌تان را حسابی سر جایش بیاورد. ما در ادامه از فروشگاه آجیل و خشکبار هفت مغز توضیحاتی در رابطه با لیست کامل خشکبار در اختیارتان قرار میدهیم.
لیست اقلام خشکبار:
جالب است بدانید وقتی صحبت از خرید خشکبار درجه یک می‌شود، خیلی‌ها آن را با خرید آجیل اشتباه می‌گیرند. این برداشت نادرست احتمالاً تا حد زیادی به این دلیل است که نام آجیل و خشکبار معمولاً در کنار هم می‌آید درحالی‌که این دو، کاملاً از یکدیگر متفاوت هستند.
 
منظور از خشکبار، میوه‌هایی است که آب آن‌ها گرفته شده و به حالت خشک درآمده‌اند. البته فرآیند خشک کردن را می‌توان روی مغز بعضی از دانه‌ها مثل پسته، گردو و فندق هم پیاده کرد اما وقتی بحث فروش خشکبار مطرح می‌شود، غالباً همان میوه‌های خشک‌شده مدنظر است.
 
اگر بخواهیم فهرستی از اسامی انواع خشکبار که خرید وفروش‌شان در بازار رواج زیادی دارد را تهیه کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:
  • توت خشک
  • انجیر خشک
  • کشمش
  • نخودچی
  • مویز
  • خرما
  • زرشک
  • میوه خشک (که می‌تواند شامل میوه‌هایی مثل زردآلو، پرتقال، کیوی، سیب و برخی میوه‌های دیگر باشد)
خشکبار چیست
ناگفته نماند که این دسته از خوراکی ها، انواع دیگری هم دارد که آلبالو یکی از آن‌هاست؛ اما اسم بردن و تشریح کامل انواع آن در این نوشته، امکان‌پذیر نبوده و به همین دلیل، ما نیز در این مطلب به معرفی و تشریح همین موارد بسنده می‌کنیم.
 
خواص خشکبار؛ آشنایی با فواید مغزدانه های خوراکی!
خوش طعم بودن، تنها دلیل جذابیت خرید خشکبار نیست. همان‌طور که گفتیم، از نظر ارزش غذایی بسیار غنی بوده و علاوه بر تأمین انرژی و قند موردنیاز بدن، فواید شگفت‌انگیزی نیز دارد. تشریح کامل فواید آجیل و خشکبار آن هم در یک مقاله امری محال است و برای این منظور، باید برای لیست انواع آجیل توضیحاتی مجزا نوشت. اگرچه ما در این قسمت تلاش می‌کنیم تا چکیده‌ای مختصر و مفید را درباره خواص هر یک از آنهار خدمت‌تان ارائه دهیم.
 
توت خشک:
مصرف یک مشت توت خشک در طول روز علاوه بر تأمین انرژی، فواید زیادی برای سلامتی‌تان دارد. این میوه خشک شده، سرشار از فیبر بوده که ضمن کمک به بهبود دستگاه گوارش، احتمال ابتلا به دیابت و مشکلات قلبی را کاهش می‌دهد. توت خشک شده را می‌توانید به‌عنوان یک قند سالم، حین نوشیدن چای در محل کار یا منزل، جایگزین قندهای صنعتی کنید. فروش توت خشک، گونه‌های مختلفی دارد اما نوع سفید آن به علت فواید بیشتر، رایج‌تر است.
 
انجیر خشک:
انجیر خشک، یکی از محبوب‌ترین اقلام خوراکی می باشد که علاوه بر فیبر، حاوی انواع ویتامین‌ها مانند A و B و مواد معدنی ضروری مثل آهن، کلسیم، پتاسیم و منگنز است. خرید انجیر خشک، ضمن رفع ضعف جسمانی، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. انجیر خشک شده هم مثل توت خشک، برای جایگزینی قند صنعتی، گزینه‌ای بسیار ایده‌آل مخصوصاً هنگام نوشیدن چای می‌باشد.
 
خرید خشکبار
کشمش:
کشمش، یکی از اقلام مهم و متنوع در انواع مغزدانه ها است و کشمش زرد، کشمش تیغی و کشمش آفتابی از جمله گونه‌های مختلف آن هستند. انگور خشک شده علاوه بر اینکه منبعی غنی از فیبر، آنتی‌اکسیدان و پلی‌فنل است در درمان مشکلاتی مانند کم‌خونی، مشکلات گوارشی، فشار خون و دیابت هم می‌تواند یک ماده غذایی بسیار موثر باشد. کلسیم موجود در آن، به تقویت استخوان‌ها کمک کرده و پتاسیم موجود در آن از ابتلا به مشکلات کلیوی پیشگیری می‌کند.
 
مویز:
مویز هم مثل کشمش درواقع عضوی از خانواده انگور محسوب می‌شود، اما به حدی سرشناس است که، به‌عنوان یک جزء مستقل می‌شناسند. مویز یک تصفیه‌کننده کم‌نظیر خون است که استفاده از آن، مخصوصاً به کسانی که مشکل کم‌خونی دارند، شدیداً توصیه می‌شود. مویز سرشار از آنتی‌اکسیدان است و با مهار رادیکال‌های آزاد، به طراوت و سلامت پوست کمک زیادی می‌کند. اگر هم از زیادی کلسترول بد رنج می‌برید، برای کاهش آن، مصرف مویز را در برنامه غذایی خود قرار دهید.
 
نخودچی:
نخودچی، درواقع همان خشک‌شده و بوداده نخود است که معمولاً در کنار کشمش، زوج پرطرفداری محسوب می‌شود. نخودچی یک خوراکی سالم، خوش‌طعم و سرشار از فیبر است که علاوه بر تأمین انرژی لازم برای سوخت‌وساز بدن، در تقویت استخوان‌ها، بهبود عملکرد حافظه، کاهش کلسترول و سلامت پوست و مو نقش مؤثری ایفا می‌کند. نخودچی، از ایجاد احساس گرسنگی جلوگیری می‌کند و به همین دلیل، اگر می‌خواهید وزنتان را کاهش دهید، حتماً آن را در رژیم غذایی‌تان بگنجانید.
 
خرما:
خرما احتمالاً سرشناس‌ترین عضو خانواده خشکبار است که نیازی به معرفی ندارد.  خرما پیارم و خرما زاهدی و رطب مضافتی از سرشناس‌ترین انواع خرما محسوب می‌شوند. بهبود عملکرد سیستم گوارش، پیشگیری از ابتلا به سرطان، تنظیم قند خون و تقویت سیستم عصبی از شناخته‌شده‌ترین خواص خرما هستند. خرما میوه‌ای با ارزش غذایی بالاست و مصرف روزانه 2 تا 3 عدد از آن، می‌توانید برای سلامتی ما مفید باشد. ضمنا جایگزین مناسبی نیز برای قند می‌باشد.
 
زرشک:
دانه‌های یاقوتی زرشک، با آن مزه تُرش و ملس دارای خواص زیادی می باشد. زرشک، بمب ویتامین ث و انواع آنتی‌اکسیدان‌ها است که ضمن تقویت سیستم ایمنی بدن، با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و از این طریق،  احتمال ابتلا به بیماری‌هایی مثل سرطان و نارسائی‌های قلبی را کاهش می‌دهد. زیباسازی پوست و درمان آکنه، کاهش اوریک‌اسید، کنترل دیابت، درمان اسهال و کمک به درمان بیماری‌های تنفسی، تنها چند مورد از خواص و فواید زرشک هستند.
 
قیمت خشکبار تازه
 
میوه خشک:
میوه خشک، از پرطرفدارترین آیتم‌ها در اجیل است که در سال‌های اخیر، شاهد افزایش تقاضای آن در بازار هستیم. شاید فکر کنید که میوه‌های خشک‌شده، خواص چندانی ندارند اما این‌طور نیست. با وجود اینکه بخشی از خواص میوه‌ها به‌واسطه خشک شدن، از بین می‌رود اما میزان خواص و فوایدی که باقی می‌ماند، ارزش غذایی آن‌ها را کماکان حفظ می‌کند. میوه‌های خشک‌شده، میان وعده‌ای عالی هستند که می‌توانید آن‌ها را جایگزین تنقلات غیرمفید کرده و ضمن لذت بردن از طعمی رؤیایی‌شان، از آن‌ها بهره‌مند شوید. ناگفته نماند که نوع خشک‌شده میوه‌ها در مقایسه با میوه تازه، قند و انرژی به‌مراتب بیشتری دارند.
 
کالری انواع خشکبار چقدر است؟
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به کالری مواد غذایی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند! اگر این‌چنین است مطمئناً کالری انواع مغزدانه های خوراکی برای‌تان به یک سؤال بزرگ تبدیل شده است. به همین دلیل در جدول زیر، متوسط میزان کالری انواع مختلف آن را فهرست کرده‌ایم.
 
نوع خشکبار مقدار (گرم) میزان کالری
  • توت (سفید) 100 360
  • انجیر 100 300
  • کشمش 100 300
  • نخودچی 100 355
  • مویز 100 300
  • خرما 100 320
  • زرشک 100 315
 
 
واضح است که میزان کالری میوه خشک‌شده به نوع میوه‌ها بستگی دارد که می‌تواند مقادیر متفاوتی باشد. مثلاً هر 100 گرم خرما 320 کالری و هر 100 گرم کشمش، 300 کالری انرژی دارد.
 
بسته‌بندی انواع خشکبار چه اهمیتی دارد؟
خرید خشکبار بسته‌بندی شده، این روزها طرفداران بیشتری نسبت به قبل دارد. بسته‌بندی، همواره جنبه مهمی از یک محصول است و با شیوع بیماری کرونا در ارتباط با محصولات خوراکی، اهمیت به‌مراتب بیشتری پیدا کرده است. با گسترش بیماری، بسیاری از خریداران تمایلی به خرید محصولات به‌صورت فله ندارند و ترجیح می‌دهند آنچه می‌خرند، بسته‌بندی مطمئن و مناسبی داشته باشند. انتخاب محصولات بسته‌بندی شده، هم‌راستایی بیشتری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دارد.
 
موضوع بسته‌بندی انواع خشکبار، از جهات دیگری هم حائز اهمیت است. بسته‌بندی مناسب، کیفیت آنها را حفظ می‌کند و عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. به‌این‌ترتیب، محتویات درون بسته‌بندی از گزند عوامل محیطی مثل هوا مصون می‌مانند و بی‌آنکه طعم و تازگی‌شان را از دست بدهند، تا مدت‌ها می‌توان از آن‌ها نگهداری و استفاده کرد.
 
بسته‌بندی انواع خشکبار در وزن‌های مختلف، کار را برای خریداران هم آسان می‌کند تا آن‌ها بتوانند این خوراکی ها را بدون نیاز به جداسازی و دخالت دست، متناسب با نیازشان تهیه کنند.
 
البته مشکل اصلی خشکبار بسته‌بندی شده کیفیت آن است. معمولا در همه دنیا توصیه بر آن است که از خرید آجیل و خشکبار بسته‌بندی شده پرهیز کنید. خشکبار بسته‌بندی شده ممکن است تازگی فله ای را نداشته باشد. درخصوص کیفیت و بهداشت محصول نیز آجیل فروشی هفت مغز مرجوعی بدون قید و شرط را ضمانت محصولات خود می‌داند.
منبع مقاله سایت هفت مغز: https://7maghz.com/dried-fruit
اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4...
ما را در سایت اکانت های قانونی و ترکیبی بازی ps4 دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهران مدیری game09 بازدید : 371 تاريخ : چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 17:43